piątek, 12 kwietnia 2013

Donut tutuorial ;)

                                                                             Witam kochane !
W rekompensacie za taką dłuuugą nieobecność , mam dla was tutuorial, który wykonała dla nas Lemon lovely     Która wykonuję przesłodką i apetyczną biżuterię . Gorąco POLECAM!!! ;) A więc do roboty : 

                                           POTRZEBUJEMY : 

modeliny ( ja uzyłam koloru ecru - sculpey i ciemnego brązu -fimo)
liquid fimo
igła
szczoteczka do zębów
coś do zrobienia dziurki w pączku ( może być np końcówka pędzelka)
foremka lub giętka brzytwa od fimo
suche pastele plus coś do nakładania - u mnie aplikator do cieni ;)
 

    









 Wsadzam drucik od tyłu żeby nie zdeformować przypadkiem przodu pączka. Po wypieczeniu podklejam klejem a la kropelka.
 Dwa odcienie suchych pasteli mieszam i nakładam na boki pączusia, omijając ugryzienie
 fimo liquid rozrobiłam z ciemnym brązem
 nakładam wykałaczką żeby nie brudzić narzędzi



I na koniec ozdabiam według preferencji, tu ogranicza Was już tylko wyobraźnia ;)

Gotowego pączka wypiekam w piecu ( 20 min w 100 stopniach- wszystko zależy od piekarnika).
Na koniec lakieruje i pączek jest gotowy ;)


                                                                      źródło
                             I jak podoba się ? Mnie osobiście baardzo , Chcielibbyście zobaczyć takie słodkości u mnie . ? Jeśli tak to macie szczęście bo właśnie złożyłam zamówienie na modelinę  a w głowie aż , się roi od pomysłów :D

                                                                    Usiaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz