niedziela, 30 czerwca 2013

Halo , halo jest tu ktoś ? ;D

EGZAMINY - rzeczownik , rodzaj męski  i główny powód mojego zastoju twórczego ;) , Kochani nie miałam  nawet minutki czasu dla siebie , ufff... jak dobrze że są już dłuugo wyczekiwane wakacje , prawda ?. Choć u mnie za oknem deszczowo i szaro to humor mi dopisuje , od rana radio , kawka i moje ukochane dłubanie :D W czwartek ide a dokradnie jadę z moimi mruczkami do weterynarza na kontrole , oczywiście nie obejdzie sie bez ich ulubionych kabanosów i pastylek uspakajających dla pani ;) No nic , a co do moich dłubaniniek to dosłownie jestem zachwycona biżuterią 3D . Jest tyle możliwości , pomysłów . Co raz więcej artystek hand made się tym interesuje i wiecie co ....... jest czym , biżuteria 3D zachwyca i podbija rynek :D Może macie jakieś pomysły na takie wykorzystanie materiałów ? A może już coś takiego tworzyliście?  
Piszcie swoje ''recenzje'' w komentarzach :)

                                                                           Pozdrawiam Usia

2 komentarze:

  1. Zapraszam na bloga : http://summerlovelly.blogspot.com/
    Obserwujemy i komentujemy ?? Ja już : 3

    OdpowiedzUsuń
  2. co do notki, to myślę, że warto próbować czegoś nowego. sama też bardzo lubię ręcznie robioną bizuterię i chętnie poczytam jak zrobiłaś tę 3D :D
    zapraszam do siebie:http://grumblezone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń